nedeľa 19. mája 2013

Kiss You (2. část) by *Christy*

Běžela jsem tak rychle, že jsem viděla jen šmouhy. Doběhla jsem na své oblíbené místo a posadila se. Koukla jsem na měsíc nad hladinou a plakala. ,,Ahoj," ozvalo se za mnou nesměle. Když jsem se otočila, ztuhla jsem. ,,Ehm.. Viděl jsem, jak tu brečíš. Jo.. Málem bych zapomněl, jmenuji se Niall Horan..." ,,A-a-ahoj, j-j-já jsem G-Grace," zakoktala jsem. Tak to by udělala každá fanynka, kdyby před ní stál nějaký člen skupiny One Direction. ,,Ehm.. Můžu si sednout?" zeptal se a usmál se. Hned jsem zapomněla, proč jsem brečela. Jen jsem kývla a on se posadil. Mlčeli jsme a on se díval na měsíc a já taky, jen po očku jsem se koukala na něj. ,,Tak.. Co se stalo, že si brečela? Pokud mi to povíš?" zeptal se, pořád s pohledem na měsíc. Nedokázala jsem nic moc říct, pořád jsem byla v šoku. ,,Grace?!" Otočili jsme se společně. ADRIAN. Co ten tu dělá. ,,Kdo jsi?" zeptal se útočně Adrian. ,,Niall Horan, kdo jsi ty?" řekl Niall a zvedl se. ,,Já jsem Gracin bratr. Niall Horan? Ten ze skupiny One Direction?" řekl Adrian. ,,Ano, jak to víš?" ,,Moje sestra vás poslouchá," ,,Tak proto jsi moc toho nenamluvila. No, mohlo mě to napadnout," řekl Niall a usmál se na mě. ,,Grace? Pojď už domů.. Prosím," řekl Adrian. ,,A proč? Máma si našla někoho jiného.. Ani neví, jak mě to ničí. Na toho chlapa se nechci ani podívat!" odsekla jsem a schovala se za Nialla. Voněl pěkně. ,,Ale já s mámou domácnost neudržíme moc dlouho. Příde banka a zabaví nám dům... Ví, jak tě to ničí, ale musíš se přes to už konečně přenést!" řekl Adrian hlasem, který jsem u něho nezažila. Niall jen přihlížel a nic neříkal. Jen jsem viděla, jak se drží, aby na něho neskočil a neporvali se. ,,Pane bože, vždyť je ti 15! Musíš se chovat jak žena a ne nějaký 5 letý děcko! Já tu dlouho nebudu, když ty budeš brečet!" skoro až křičel. ,,Tak to už by stačilo!" ozval se Niall. ,,Vím, je to vaše věc, ale nebudu tu přihlížet, jak na ni křičíš! A už vůbec ne na naší fanynku!" řekl až s neuvěřitelně klidným hlasem. ,,Nepleť se do toho!" zavrčel Adrian. ,,A víš co? Běž někam Grace! A hlavně pak za náma nepřilez, že tě nikde nechtějí!" řekl a odešel. ,,Skvělí!" řekla jsem. ,,To je takový vždycky?" zeptal se Niall. ,,Ne... Někdy je hodnej, ale asi ho něco kouslo a je protivnej... Ale domů nejdu..." ,,Tak pojď ke mně... Klukům to nebude vadit. Zrovna jsem šel do Nando's pro večeři, ale když jsem tě tu pak viděl.. No, tak deme?" zeptal se. ,,Ano," řekla jsem. Tentokrát jsem byla vděčná za tmu, protože jsem se červenala.

tak prozatím jsem sem přidala dvě části :) komentář potěší a zítra přidám 3. a 4. část :) *Christy*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára