pondelok 20. mája 2013

Kiss You (3. část) by *Christy*

,,No konečně, kde si byl tak dlouho?!" zeptal se Liam, když nám otevřel. ,,Pro jídlo tak mě pusť," řekl Niall, odstrčil kousek ode dveří Liama a podržel mi dveře. ,,Děkuju," řekla jsem, když za mnou zavřel. ,,Kdo to je?" hned chtěl vědět Harry. ,,Já jsem Grace..." ,,Je to naše fanynka a prožívá trable..." ,,Tys vzal fanynku k nám domů?!" zeptal se naštvaně Liam. ,,Ano, a nerozkazuj mi, víš co? Tady máš večeři a nemel, ano?" řekl Niall, strčil Liamovi jeho večeři a odešel do jídelny. ,,NIALLE!" zařvali Zayn s Louisem. ,,Kde máš..." Zayn to ani nedořekl, když sem s Harrym a Liamem vešla do jídelny. ,,Tady je jídlo kluci," řekl vesele Harry. ,,Kdo to je?" zeptal se konečně Zayn. ,,To je Grace, naše fanynka.. Viděl jsem ji, jak brečí a pak tam přišel její bratr a pěkně ji vynadal.. Plus, že už u nich nebydlí .. Tak jsem ji nabídnul že tu u nás na pár dní zůstane.." řekl Niall. ,,Jako proč? Víš, že kdyby to zjistili paparazzi, tak by po ní šly?" řekl Liam. ,,Mě to nevadí a jestli chcete, tak já nebudu vycházet," řekla jsem. Kluci se podívali a pak souhlasili, že ven budu chodit v maximálním případě, když to bude nutné. Souhlasila jsem s tím vším.. co jiného jsem měla na vybranou.. ,,Grace? Pojď, půjdu ti ukázat tvůj pokoj," řekl s úsměvem Niall. ,,Wohouuuu" zvolali kluci. Niall mi dal ruku přes rameno abych se nedívala a ukázal na ně fakáče. ,,PUSU, PUSU..." slyšela jsem kluky volat.. ,,Nevšímej si jich, pojď, už budem u tvého pokoje," řekl Niall.

Když jsme vešly do pokoje, užasla jsem. Pokoj byl velký s postelí s nebesy, vlastní koupelna, okno jak vrata od stodoly.. Stála jsem uprostřed pokoje s úžasem a otevřenou pusou. Když to viděl Niall, usmál se a přiblížil se ke mě. Zavřel mi pusu a koukl se mi do očí. ,,Si nádherná.." zašeptal a zajel mi do vlasů. ,,Woow," řekl někdo za námi. ,,Harry? Vysmahni!" řekl Niall ani se neohlédl. ,,Ok, ok, nechám vás hrdli..." ,,KEVINÉÉÉ," vykřikl Louis ještě předtím, než to stačil Harry doříct. ,,Kde je Kevínek, Kevínkůů?" řval Louis, ale to už jsme ho slyšeli za dveřmi. Konečně Harry zavřel dveře. ,,Kde sme to přestali?" řekl Niall. ,,Nialle? Si moc hodný, ale dnes toho na mě bylo moc.. Mohla bych být osamotě?" ,,Ale jistě," řekl docela smutně. ,,Děkuju," řekla jsem a dala mu pusu na tvář. Rozzářil se, políbil mi ruku a odešel. Když jsem osamněla, skočila jsem do postele s nebesy. Všechno se mi hned vyplulo na povrch.. Mámin nový přítel, naštvanej Adrian, bydlím s moji nej kapelou ... Brzy jsem usnula.

*Christy* komentář potěší ;) jestli se vám to líbí, napište jestli má cenu sem dát 4. část ;))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára