utorok 21. mája 2013

Život je boj, ale stojí za to. (2. časť - Zayn)

Zayn:
Už je to presne 6 rokov, čo som nevidel Ketrin. Ach keby vedela,  ako mi chýba. Možno tú haváriu lietadla neprežila ani ona. Mal som ju tak rád. Nikdy som to nikomu nepovedal, ba ani sám som si to nechcel priznať, ale niečo neskutočné ma na nej priťahovalo. Akási magická sila, alebo čo. Vždy keď som bol s ňou, mal som pocit, akoby mi nič iné nechýbalo. Nebol som hladný, smädný, unavený...všetku energiu mi daroval jej úsmev. Jej vlasy boli také nádherné..vždy voňali za jahodami..A jej oči! Och, tie jej hnedé hlbavé oči. Nikdy som sa na ňu nemohol prestať vinadívať.
Prosím Bože, ak existuješ..prial by som si, aby som ešte niekedy videl Ketrin živú a zdravú..a mohol jej všetky tie roky, čo bola odo mňa vzdialená milóny kilometrov, vynahradiť a konečne jej povedať, čo k nej naozaj cítim.
Aj keď, som ju už dlho nevidel, to, čo k nej cítim sa vôbec nezmenilo. Ešte stále ju milujem...i keď teraz mám Perrie. Aj ju milujem, ale..to, čo cítim ku Ketrin je úplne niečo iné. Nedokážem to ani vysvetliť...
Niall do mňa šťuchol a ja som sa prebral z tuhého premýšľania. "Hej Zayn, žiješ? Pôjdeme spolu do nákupného centra?" spýtal sa ma Niall. Pozrel som sa na ňho.
Sedeli sme u nás doma na pohovke a jedli pizzu. Niall si objednal až 3 a to  všetky zjedol sám! Ako to robí, že je taký chudý? Ja som si dal iba 2 kúsky a to za prvé - musím si dávať pozor na postavu, inak by som musel dať adios svojim úžasným džínsom a za druhé, keď som si spomenul na Ketrin, prešla ma chuť. Možno ona je niekde na ulici sama a nemá, čo do úst, zatiaľ čo ja, sa tu prepchávam a mám pohodlia až-až. V tom mi to doplo. Ak prežila, tak jej jediná rodina bola iba jej krutá teta, ktorá ju strašne nenávidela a vždy ju za všetko trestala. Pamätám si na to, ako mi raz hovorila, že ak by s ňou mala žiť v jednom byte, radšej utečie niekam ďaleko, ďaleko od nej. Och Ketrin..ty moje chúďa..Dúfam, že zostala pri zdravom rozume a nikam neutiekla.
Mal som pocit, ako keby niekto vymenil Zayna, ktorý by iba celé hodiny trávil v nákupnom centre skúšaním kadejakého oblečenia a topánok za úplne iného človeka, ktorý na nakupovanie nechcel ani pomyslieť. "Neviem.., necítim sa dobre." povedal som rýchlo.
"Čože!? Povedal si, že nechceš ísť do nákupného centra? Obvikle ma o to prosíkaš celé hodiny...čo je to s tebou človeče?"
"Nič..ja len..."
"No ták...poď uvidíš, že ti bude lepšie.." potiahol ma za rukáv Niall a ja som za ním poslušne šiel..dúfam, že si nezačne robiť starosti...lebo ak hej..určite to povie Liamovi a ten to začne riešiť...a to by som rozhodne nechcel...



Ketrin:
"Vyhrajte 1 000 000 €! Stačí ak nám darujete 50€, my vám za to dáme vyplňovací papier, potom ho hodíme do žrebovania a možno sa stanete práve vy milonárom! Tak neváhajte a príďte!" vykrikoval muž v elegantnom obleku.
Prechádzala som sa po meste už asi 4 hodiny a rozmýšľala, akoby som sa mohla dostať do Bradfordu. Vtedy mi niečo svitlo..mám nápad! Ale..ak to urobím a nič nevyhrám obetujem takmer posledné peniaze pre nič, za nič..uvažavala som v duchu. Ale pre lásku sa musí obetovať všetko, no nie? Podišla som k pokladnici zaplatila som 50€, vyplnila papier a čakala...čakala..a čakala....to čakanie ma začínalo unavovať..chcela som ísť domov ale v tom, muž v obleku zakričal: "Tak! Tu sú  výsledky žrebovania! Dúfam, že výhru miniete na niečo rozumné!" povaroval ľudí a bla, bla, bla..Kedy už konečne zmlkne? Chcem vedieť konečne výsledky a splniť si svoj sen! Predstavila som si moje stretnutie so Zaynom. Je pekný deň, slnko svieti, vanie príjemný letý vánok..Stojím na moste a obzerám si krajinu, keď v tom sa otočím a zbadám HO. Uhm..ako asi vyzerá? Má rovnaké vlasy ako predtým? Jemné, čierne? A aké sú jeho oči? A čím sa asi živý? Je z neho spevák, tak ako si to vždy prial? Čo keď ma nespozná? Alebo, čo keď nespoznám ja jeho? A možno má už priateľku..presne tak. určite už na mňa zabudol a ja si robím zbytočné nádeje, že na mňa nezabudol a že ma ľúbi, tak ako ja jeho..
Ale predsa len počkám a uvidím, či sa mi do života dostalo aspoň trocha šťastia a vyhrala som sumu peňazí, o ktorej by som mohla iba snívať..
"A víťazom sa stáva....a 1 000 000€ si odnesie....." 












                               A takto nejako si predstavujem ja Ketrin :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára